Бухгалтерські послуги2022-05-28T12:47:11+00:00

Бухгалтерські послуги

Бухгалтерські послуги для ФОП “під ключ”

  • сплата податків та подання звітів;
  • щоквартальні звірки з ДПС;
  • контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи;
  • ведення книги обліку;
  • консультації з питань поточної діяльності;
  • контроль первинної документації на відповідність Законодавству.
Від 500 грн/міс.

Бухгалтерські послуги для юридичних осіб

  • відображення первинних документів;
  • складання декларації з податку на прибуток, ПДВ;
  • складання звітності по ЄСВ;
  • здача звітності в електронному вигляді;
  • консультації по бухгалтерському і податковому обліку.
Від 5000 грн/міс.

Бухгалтерські послуги та кадровий облік

  • договори (колективний та кадровий);
  • трудові книжки співробітників та книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них;
  • штатний розпис, правила внутрішнього розпорядку;
  • графік відпусток, зарплатні відомості і ще близько 10 різних документів.
Від 2500 грн/міс.

Калькулятор вартості бухгалтерських послуг

Калькулятор вартості бухгалтерських послуг

Оберіть віповідні параметри

РОЗПОЧАТИ РОЗРАХУНОК

0$

Дякуємо! Очікуйте на дзвінок.

Система оподаткування





Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Організаційно-правова форма



Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Система оподаткування





Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Основний вид діяльності








Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Наймані працівники



Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Кількість операцій

* виписка первинних документів
(ПН, ВН, акти)

Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Додаткова інформація



кількість касових апаратів

Вам потрібно вибрати елемент, щоб продовжити

Продовжити

Підрахунок вартості обслуговування

Орієнтовна вартість:


Summary

Опис Інформація Кількість Ціна
Знижка :
Разом :

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ

Реєстраційні послуги

  • Рекомендації щодо вибору оптимальної організаційно-правової форми господарювання

  • Вибір системи оподаткування для ведення діяльності та вибору банку;

  • Підготовка необхідних установчих документів;

  • Державна реєстрація підприємства;

  • Постановка на облік в контролюючих службах;

  • Виготовлення печатки підприємства;

  • Створення електронних ключів ЕЦП для подання звітності

Вартість державної реєстрації фізичної особи підприємцем:

  • з печаткою та єдиним податком – 1 500 грн.
  • з єдиним податком але БЕЗ ПЕЧАТКИ – 1200 грн.

Вартість державної реєстрації створення юридичної особи з 1 засновником:

  • з послугами нотаріуса, печаткою – 1 500 грн.*
  • з послугами нотаріуса, печаткою, з ПДВ – 2 500 грн.*
*за кожного додаткового засновника + 350 грн.
  • Консультація щодо змін, реорганізації чи ліквідації підприємства;

  • Підготовка та узгодження пакету необхідних установчих документів;

  • Державна реєстрація змін (припинення, утворення).

Вартість послуги з державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу (зміна керівника або відомостей про керівника, видів економічної діяльності):

  • Без зміни статуту (з послугами нотаріуса та держмитом) – 2 000 грн.*
  • З новою редакцією статуту (з послугами нотаріуса та держмитом) – 2 500 грн.*
Вартість послуги із внесення змін про учасників (вихід одного – вхід іншого):
  • 2 реєстраційні дії, з послугами нотаріуса та державним митом – 4 500 грн.*
*за кожного додаткового учасника + 350 грн.
Вартість послуги зміни відомостей про кінцевого бенефіціарного власника:
  • з послугами нотаріуса та держмитом – 1 300 грн.

Послуги з обліку кадрів

Робота з персоналом та командна робота є одним з найважливіших аспектів в діяльності підприємства, оскільки, незважаючи на всеохоплюючі процеси автоматизації, саме від персоналу залежить успіх компанії.

Взаємовідносини в команді, а відтак кадрові послуги є вкрай важливі для підприємств зі штатними працівниками. Адже встановивши в компанії корпоративні правила або створивши сприятливі умови, менеджмент отримує розуміння ситуації, впевненість та результат.

Організований належним чином кадровий облік допоможе регулювати трудові відносини з працівниками та поліпшить якість та ефективність їхньої роботи.

Розробка кадрових документів

Кадрові послуги з розробки та впровадження необхідних документів кадрового обліку відповідно до чинного законодавства.

Проведення кадрового аудиту

Перевірка нарахувань та виплат по оплаті праці, наявності необхідних кадрових документів та їх відповідність чинному законодавству.

Відновлення кадрового обліку

Розробка відсутніх на підприємстві документів для уникнення судових позовів та штрафів за порушення трудового законодавства.

Динаміка результатів співпраці з клієнтом “ФОП” у 2021/2020 роках

0%

РІСТ ПРИБУТКУ

0%

ПЛИННІСТЬ КАДРІВ

0%

РІСТ ДОХОДУ

0%

РЕЗУЛЬТАТ

2021

Ми пишаємось фінансовими результатами наших клієнтів фізичних осіб підприємців, які у співпраці з нашими експертами, використовуючи найкращі практики бухгалтерської діяльності та кадрової політики досягають бажаної мети.

Динаміка результатів співпраці з клієнтом “ТОВ” у 2020/2019 роках

0%

РІСТ ПРИБУТКУ

0%

ПЛИННІСТЬ КАДРІВ

0%

РІСТ ДОХОДУ

0%

РЕЗУЛЬТАТ

2020

Наші клієнти, юридичні особи різних форм власності, досягають значних фінансових результатів, коли запроваджують у своїй діяльності, розроблені нашими експертами механізми бухгалтерської діяльності та кадрового обліку.

Часті запитання
Хто буде спілкуватися з нашими контрагентами?2022-05-20T12:54:04+00:00

Якщо ці питання виникають в сфері бухгалтерського або податкового обліків, в такому випадку, спілкуватися з Вашими контрагентами буде наш бухгалтер.

Чи буде змінюватися вартість в процесі співпраці? Як часто і від чого це залежить?2022-05-20T12:55:10+00:00

Зміна ціни можлива у разі збільшення обсягів контрольованих операцій.

Як розраховується вартість обслуговування?2021-08-13T08:49:54+00:00

Ви надаєте ключову інформацію про підприємство. Наші фахівці аналізують всі дані, на основі яких проводиться розрахунок. Вся інформація є конфіденційною.

У мене немає головного бухгалтера, хто ставить підпис на документах замість нього?2022-05-31T19:09:41+00:00

Оскільки головного бухгалтера немає, то документи підписує директор. Ми несемо відповідальність за документи, на яких директор ставить підпис, лише після нашої ретельної перевірки.

Як тримати зв’язок зі своїм бухгалтером?2022-05-20T12:57:20+00:00

Для Вашої зручності бухгалтер знаходиться на зв’язку у зручному для Вас форматі 24/7: телефон, електронна пошта, месенджери.

Чи можна зустрітися зі своїм бухгалтером?2022-05-20T12:57:54+00:00

Звісно, іноді найкраще здійснювати комунікацію особисто. Будь ласка, домовтесь про зустріч зазделегідь.

Чи може бухгалтер поїхати в податкову або банк?2022-05-20T12:58:36+00:00

Іноді така необхідність виникає і наші спеціалісти готові вирішувати такі ситуації.

Чи може бухгалтер працювати у мене в офісі?2022-05-20T12:59:37+00:00

Робота з клієнтами онлайн є пріоритетом та за необхідності ми готові відвідувати клієнтів за місцем їх дислокації.

Як бухгалтер на аутсорсі сплачує рахунки клієнта?2022-05-20T13:00:12+00:00

Тут може бути два варіанти:

  • в письмовій, рідше в усній формі клієнт ставить завдання бухгалтеру на оплату рахунку. Бухгалтер готує платіжне доручення і відправляє його на підпис керівнику, яке в подальшому пересилається до банку клієнта;
  • в письмовій, рідше в усній формі клієнт ставить завдання бухгалтеру на оплату рахунку. Бухгалтер готує платіжне доручення і здіснює оплату в системі клієнт-банку, а керівникові приходить повідомлення про виконану оплату.

Ми готові допомогти вашому бізнесу,
якщо Ви шукаєте

Бухгалтерський облік ФОП/ТОВ
Бухгалтерське обслуговування
Бухгалтерські послуги
Бухгалтер на аутсорс
Послуги бухгалтера
Бухгалтер для ФОП
Бухгалтер онлайн
Бухоблік

ДАВАЙТЕ ПРАЦЮВАТИ РАЗОМ

Кредо

Ми працюємо для того, аби вивільнити ваш час та ресурси для найбільш важливої справи – розвитку бізнесу.
Ми забезпечуємо клієнтів важливою фінансовою інформацією, яка допомагає краще спланувати доходи та зменшити витрати.
Ми підказуємо, яким чином легально зменшити податки або уникнути штрафів.

Принципи

  • Ми будуємо свій сервіс на розумінні бізнесу наших клієнтів, пропонуючи саме ті рішення, які якнайкраще підходять саме для вас.
  • Ми ніколи не перестаємо вчитися, ніколи не перестаємо працювати над удосконаленням нашого сервісу.
  • Ми не чекаємо виникнення проблем у наших клієнтів, а прагнемо їм запобігти, використовуючи свої знання та досвід.

Мета

Ми надаємо нашим клієнтам максимально компетентну та своєчасну консультаційну підтримку з усіх питань, які стосуються фінансів, обліку та звітності, податків, оптимізації бізнес-процесів тощо.